Page 30 - 0213
P. 30

‫מועד פברואר ‪2013‬‬                        ‫‪- 29 -‬‬             ‫	חשיבה כמותית ‪ -‬פרק שני	‬

                                                           ‫שאלות ובעיות (שאלות ‪)16-1‬‬

    ‫‪ 5‬ס"מ‪2 8 9‬‬                                                                            ‫‪	.1‬‬
                    ‫‪ 4‬מלבנים חופפים שאורכם ‪ 5‬ס"מ ורוחבם ‪ 1‬ס"מ מונחים זה לצד זה כבסרטוט‪.‬‬
                                                                                            ‫	‬
                    ‫‪ 1‬ס"מ‬                               ‫מה גודל השטח הכהה (בסמ"ר)?‬

                           ‫‪ 5‬ס"מ‬           ‫‪A‬‬                              ‫(‪216 	)1‬‬                  ‫	‪8‬‬
                                        ‫‪ 1‬ס"מ‬                                 ‫(‪20 )	2‬‬
                                                                              ‫(‪25 	)3‬‬               ‫	‬
                                                                                                    ‫	‬

                                                                              ‫(‪	12 )	4‬‬              ‫	‬

                                    ‫‪ .	2‬נתון	‪B C A 		3x3 + 3x2 = 0 :‬‬
                                                                       ‫‪x≠0‬‬                ‫		‬

                 ‫‪β‬‬                                   ‫‪B‬‬                           ‫?=‪x‬‬      ‫	‬
‫‪αγ‬‬                                      ‫‪1–x‬‬
                                  ‫‪x‬‬                                 ‫‪C‬‬         ‫‪	1 	)1( 	2894W‬‬
                        ‫(‪-3 )	4‬‬            ‫(‪	3 )3‬‬       ‫(‪	-1 )	2‬‬

                               ‫‪β‬‬                                       ‫‪1‬‬  ‫‪+‬‬   ‫‪1‬‬     ‫?=‬    ‫‪.	3‬‬          ‫‪A‬‬
                           ‫‪γ‬‬                                           ‫‪3‬‬      ‫‪7‬‬                        ‫‪2α‬‬
    ‫‪δ‬‬                                                                     ‫‪35‬‬
             ‫‪α‬‬                                      ‫‪x 1–x‬‬                 ‫‪21‬‬

                        ‫‪4‬‬     ‫(‪)	4‬‬         ‫(‪	35 )3‬‬      ‫(‪	27 )	2‬‬              ‫(‪	12 	)1‬‬    ‫	‪B‬‬                                                  ‫‪?D‬‬
                        ‫‪5‬‬
                              ‫‪δ‬‬

                    ‫‪ 	.4‬ארבעה מתומנים משוכללים חופפים הונחו זה לצד זה מסביב לריבוע‪ ,‬כמתואר בסרטוט‪.‬‬

                                                    ‫היקף הצורה שנוצרה (הקו המודגש)‬  ‫‪	= ?			 	 	Cα‬‬
                                                             ‫היקף מתומן אחד‬

                                                                              ‫‪9‬‬     ‫(‪)	1‬‬
                                                                              ‫‪4‬‬

‫‪AD‬‬                                                                            ‫‪5‬‬     ‫(‪	)2‬‬
                                                                              ‫‪2‬‬

                                                                              ‫(‪3 )	3‬‬

‫‪BE‬‬                  ‫‪AC‬‬               ‫‪D‬‬                                        ‫(‪4 )	4‬‬                ‫	‬

    ‫‪A‬‬                      ‫‪E‬‬            ‫‪C‬‬

‫‪Oα‬‬        ‫‪B‬‬
          ‫‪P‬‬

    ‫‪BA‬‬

                    ‫‪Oα‬‬               ‫‪P‬‬                  ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬

‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬

                              ‫‪B‬‬
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35