Page 25 - 1014
P. 25

‫לא לומדים ‪100‬‬

‫‪90‬‬                                      ‫‪- 24 -‬‬                                       ‫בוגרים‬
‫מועד אוקטובר ‪802014‬‬                ‫בוגרים‬                                      ‫	חשיבה כמותית ‪ -‬פרק ראשו	ן‬

‫‪70‬‬                                                                                                ‫השאלות‬

‫לומדים ‪60‬‬

‫‪50‬‬

‫‪40‬‬                                               ‫שווה ל‪? 2-‬‬    ‫אחוז הלומדים‬            ‫	‪ 	.	8‬עבור	איזו שנה היחס‬
‫‪30‬‬                                                           ‫אחוז הלא לומדים‬
‫‪20‬‬                                 ‫לא לומדים‬                                                           ‫			‬

‫‪10‬‬                  ‫(‪2006 )	4‬‬      ‫(‪2	 003 )	3‬‬               ‫(‪2	 002 )	2‬‬               ‫(‪2	 001 )	1‬‬
 ‫‪0‬‬
    ‫שנה ‪2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007‬‬
    ‫איזה מהתרשימים הבאים מתאר את החלוקה (באחוזים) בין לומדים לבוגרים בכל אחת מהשנים (בלי להתחשב‬        ‫‪	.9‬‬

                                                                               ‫בקבו	צת הלא לומדים)?‬

 ‫חלוקה )באחוזים(‬                   ‫(‪)2‬‬             ‫(‪ 				)1‬חלוקה	)באחוזים(	‬
‫בין לומדים לבוגרים‬
                                                   ‫בין לומדים לבוגרים‬                  ‫		‬
    ‫‪100‬‬
                                                           ‫‪100‬‬

‫‪	 90‬‬                                               ‫‪90‬‬
          ‫‪80‬‬
                                                   ‫‪80‬‬
    ‫‪70‬‬
                                                   ‫בוגרים ‪70‬‬
    ‫בוגרים ‪60‬‬
                                                   ‫‪60‬‬

    ‫‪50‬‬                                             ‫‪50‬‬

    ‫‪40‬‬                                             ‫‪40‬‬

    ‫לומדים ‪30‬‬                                      ‫לומדים ‪30‬‬

    ‫‪20‬‬                                             ‫‪20‬‬

    ‫‪10‬‬                                             ‫‪10‬‬

    ‫שנה ‪0 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007‬‬  ‫שנה ‪0 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007‬‬    ‫	‬

                                                                                       ‫		‬

 ‫חלוקה )באחוזים(‬               ‫		‬  ‫(‪)4‬‬             ‫(‪						)3‬‬
‫בין לומדים לבוגרים‬
                                                    ‫חלוקה )באחוזים(‬
        ‫‪100‬‬                                        ‫בין לומדים לבוגרים‬

                                                            ‫‪100‬‬

    ‫בוגרים ‪90‬‬                                      ‫‪90‬‬                          ‫בוגרים‬
                                                   ‫‪80‬‬
    ‫‪80‬‬

    ‫‪70‬‬                                             ‫‪70‬‬

    ‫‪60‬‬                                             ‫‪60‬‬

    ‫‪50‬‬              ‫לומדים‬                         ‫‪50‬‬                  ‫לומדים‬
    ‫‪40‬‬                                             ‫‪40‬‬
                                                                                                    ‫	‬
    ‫‪30‬‬                                             ‫‪30‬‬

    ‫‪20‬‬                                             ‫‪20‬‬

    ‫‪10‬‬                                             ‫		 ‪10‬‬

    ‫שנה ‪0 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007‬‬  ‫שנה ‪0 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007‬‬

                                                   ‫‪ 	.10‬באיזו שנה היו בפעם הראשונה יותר בוגרים מאשר לומדים?‬

                    ‫(‪2007 )	4‬‬      ‫(‪2	 002 	)3‬‬               ‫(‪2	 006 )	2‬‬               ‫(‪2	 004 )	1‬‬

                                                   ‫‪ .	11‬באיזו שנה נוסף המספר הרב ביותר של בוגרים חדשים?‬

                    ‫(‪	2004 	)4‬‬     ‫(‪2	 003 	)3‬‬               ‫(‪2	 002 	)2‬‬               ‫(‪2	 005 )	1‬‬

                                                                                       ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬

‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30