Page 54 - 1012
P. 54

‫מועד אוקטובר ‪2012‬‬                                                         ‫	‬

                                                  ‫יתבטא הדבר בילדם‪.‬‬       ‫‪30‬‬
    ‫אמנם זוהי מטרה נעלה וחשובה כשלעצמה‪ ,‬אך היא ברת פיתרון במסגרת‬          ‫‪35‬‬
 ‫האפשרויות המקובלות המוכרות‪ ,‬ואין הדבר מצריך הוצאה מוחלטת של הילד‬
 ‫מבית הספר‪ .‬ניתן להקנות לילד ערכים נוספים גם כאשר הוא שב מבית הספר‬

                          ‫ולהבהיר לו לקבל רק את המוטב ולא את הקלוקל‪.‬‬
  ‫לסיכומו של דבר‪ ,‬חינוך מוסדי‪-‬ממלכתי היא מערכת חינוך שהוכיחה את עצמה‬
 ‫שנים רבות‪ ,‬היא תורמת הן להשכלתו של התלמיד והן לעיצוב דמותו ועולם ערכיו‪,‬‬
‫גם אם ישנם חסרונות‪ ,‬כמו בכל מערכת‪ .‬עלינו לנסות לתקן את הכשלים במערכת‬
  ‫החינוך‪ ,‬ולנסות לשפר את הקיים‪ ,‬ולא לבחור בפתרון דרסטי כגון לימוד ביתי‪,‬‬

                                          ‫העלול להזיק יותר מאשר להועיל‪.‬‬

                                                                                       ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬

‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬

                   ‫‪53‬‬
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59