Page 22 - index
P. 22

‫‪x‬‬

   ‫‪ x‬מועד סתיו ‪2018‬‬                       ‫‪- 22 -‬‬            ‫חשיבה כמותית ‪ -‬פרק ראשון‬
                            ‫‪x‬‬
                               ‫‪2153‬‬
                               ‫‪ BC .	5‬הוא קוטר של בסיס החרוט שבסרטוט‪ .‬רדיוס הבסיס הוא ‪A .r‬‬

                                                            ‫‪«BAC = 90°‬‬                                ‫	‬

        ‫‪A 30°‬‬                                               ‫מה נפח החרוט?‬                             ‫	‬
       ‫‪O‬‬                                                          ‫(‪r3r3 	)1‬‬                           ‫	‬

   ‫‪BB‬‬                             ‫‪CC‬‬                        ‫(‪2r3r3 )	2‬‬                                  ‫	‬
                                  ‫‪r‬‬                          ‫(‪r3r2 )	3‬‬                                  ‫	‬
                                                            ‫(‪2r3r2 	)4‬‬                                  ‫	‬
                               ‫‪A‬‬
                                                                                                      ‫‪.	6‬‬
             ‫‪DR‬‬                   ‫‪E‬‬                         ‫‪83· 9‬‬   ‫?=‬
         ‫‪F‬‬                                                  ‫‪26· 62‬‬
    ‫‪r‬‬                                  ‫‪r‬‬
                                       ‫‪C‬‬
   ‫‪BG‬‬
             ‫(‪4 	)4‬‬                       ‫(‪	3 	)3‬‬  ‫(‪2	 )	2‬‬  ‫(	‪	1 )	1‬‬

   ‫‪ .	7‬במערכת הצירים שלפניכם מסורטט דלתון‪y .‬‬

                                                   ‫לפי נתון זה והנתונים שבסרטוט‪,‬‬                      ‫	‬

                                                   ‫מה שטח הדלתון (השטח הכהה)?‬

                         ‫)‪(2,2‬‬                              ‫(‪1.5 )	1‬‬
   ‫)‪(0,1‬‬                                                      ‫(‪2 )	2‬‬
                                                              ‫(‪3 )	3‬‬
                                     ‫‪x‬‬
                                                            ‫(‪2	 .5 )	4‬‬

                                                            ‫!‪9‬‬  ‫=‬                                 ‫‪72‬‬  ‫‪	.8‬‬
                                                            ‫!‪n‬‬
                                                                                                        ‫	‬
                                                                ‫?=‪n‬‬

       ‫(‪4 )	4‬‬                             ‫(‪5	 	)3‬‬  ‫(‪7	 )	2‬‬  ‫(	‪	8 )	1‬‬

                                          ‫‪ 	.9‬בכיתה כלשהי גובהם הממוצע של כלל התלמידים הוא ‪ 1.30‬מטרים‪.‬‬
                                                                                                  ‫‪1‬‬
‫‪B‬‬                                         ‫מהתלמידים בכיתה הם בנים‪ ,‬וגובהם הממוצע הוא ‪ 1.26‬מטרים‪.‬‬  ‫‪3‬‬

                                                   ‫מה גובהן הממוצע של הבנות בכיתה?‬                    ‫	‬

                                                            ‫(‪ 1.32 	)1‬מטרים‬
                                                            ‫(‪ 1.34 	)2‬מטרים‬
                                                            ‫(‪ 1.36 	)3‬מטרים‬
                                                            ‫(‪ 1.38 )	4‬מטרים‬

   ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר) ‪C‬‬
    ‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27