Page 4 - eng1
P. 4
.14השאלה היא -בשורה " 4הביא/הציג" ניתן להחליף עם –
תשובה – lost .1נאבד
תשובה - spent .2בוזבז
תשובה – chose .3בחר
תשובה - brought .4הביא
.15השאלה היא -המטרה העיקרית של הפסקה השנייה היא ל –
תשובה .1התשובה אינה נכונה כיוון שמטרת הפסקה אינה להציג את אחד מהאסטרונאוטים
הראשונים.
תשובה .2התשובה אינה נכונה כיוון שמטרת הפסקה אינה לעסוק רק (או בעיקר) בארוחה הראשונה
שנאכלה בחלל.
תשובה .3התשובה נכונה כיוון שמטרת הפסקה היא להראות כיצד האוכל בחלל השתנה לאורך
הזמן.
תשובה .4התשובה אינה נכונה כיוון שמטרת הפסקה אינה להראות כיצד מכינים אוכל
לאסטרונאוטים.
.16השאלה היא -בהתאם לפסקה השנייה ,ג'ון גלן ____ בחלל.
תשובה .1התשובה אינה נכונה כיוון שסכו"ם הגיע לחלל רק שנים לאחר מכן.
תשובה .2התשובה נכונה כיוון שג'ון אכן הוכיח שאפשר לאכול (בזה שהוא אכל).
תשובה .3התשובה אינה נכונה כיוון שלא נאמר דבר לגבי האם ג'ון חשב שהאוכל טעים או לא.
תשובה .4התשובה אינה נכונה כיוון שלא נתון כי האוכל שג'ון אכן היה האוכל האהוב עליו.
.17השאלה היא – בשורה " ,20הדבר האמיתי" מתייחס ל –
הפסקה כולה עוסקת בנושא אכילת הגלידה בחלל והבעיות שהיו עם יצירת גלידה אמיתית
וטעימה .ולכן ,הדבר האמיתי מתייחס לגלידה.
תשובה .1תחנת החלל
תשובה .2מקפיא
תשובה .3גלידה
תשובה .4מערכות חשמליות
הבנת הנקרא 2
מבנה הטקסט
פסקה ראשונה :הצגת ההפרעה APDוהצגת מספר נתונים לגביה.
פסקה שניה :הצגת מחקר העוסק בהפרעה והגילויים שבו
פסקה שלישית :הצגת מתנגד למחקר הטוען כי ישנן סיבות נוספות להפרעה (סיבות חברתיות
וסביבתיות).
4